Sööndag..

Hej kamrater!
Jag sitter i min säng i norrpan, "Effektiv, visuell kommunikation" ligger bredvid mig och väntar på att återigen bli läst.

Men innan jag börjar läsa igen så tänkte jag berätta om min helg. I fredags var jag ledig, så jag åkte hem. Jag och Amanda åt sushi (eller hon gjorde, jag åt kyckling) och sen blev det nåt glas vin och en utgång på det!
I lördags ringde klockan och jag cyklade iväg till jobbet. Det var lugnt och jag längtade därifrån.

Klockan 10.30 kom taxi och hämtade mina tidningar, jag mötte Amanda och vi gick hem till mig. Vi åt pannkakor och sen satte vi oss i bilen och åkte till Huskvarna/Jönköping.

Så, där har vi spenderat helgen, på varsitt håll. Men vi hade det trevligt hos min moster, pappa och Hasse var på hockey så då fick vi andra en tjejkväll med TP, jag vann!
Och idag åkte vi hem. Jag bjöd på fika här i norrpan innan de andra åkte vidare. Det var jobbigt..
Men på onsdag har vi tenta och efter den ska jag åka hem. Ska bli skönt!


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0