Sockerchock?

Igår fick jag en idé av en tjej på jobbet, hon försöker att under några dagar i veckan undvika kolhydrater. Jag bestämde mig då för att jag också skulle ge det ett försök. Det gick bra under frukosten och lunchen. Inget bröd, pasta, potatis eller dylikt. Inte mycket socker heller förutom det naturliga i frukten, men nu så sprängde jag skiten. Jag som hade varit så duktig! Jag brukar alltid äta nån macka till frukost, men inte idag. Jag som tycker om att ha pasta i salladen, men inte idag. Allting blev förstört när jag tog en bit tårta nu på eftermiddagen, jag körde på att verkligen chocka kroppen.
Sockersockersocker...
Men ack så gott det var. 


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Been there bro!

2011-04-28 @ 17:02:35
Postat av: Madz

tårta är en av anledningarna till varför man lever. <3

2011-04-28 @ 17:35:04

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0