Skönt.

Ska snart krypa till kojs, sitter nyduschad i soffan efter ett spinningpass, det blev lite träning trots allt. Det var skönt! När jag stod hemma och stretchade tyckte jag att det nyaste nummret av Elle såg väldigt tilltalande ut. Bläddrade runt lite medan jag kände dragningarna i lår och vader, och jag fastnade så klart för horoskopen. Det är fan helt otroligt, det är flera gånger som jag känner igen mig i det som står. Jag har skrivit om det här förut, men det är så! Upplevde samma sak idag. Hade inte läst mitt horoskop tidigare, men idag så.

Ditt liv förändras mycket under oktober. Det verkar som du får lära känna många nya människor. Det kan röra sig om att du byter arbetsuppgifter eller rentutav buter jobb helt och hållet. Privat ser ditt liv ovanligt lugnt ut. Ett par smärre konflikter med en närstående familjemedlem i början av perioden får dig att tänka om i vissa frågor (...)

Jag vet inte om det stämmer att det kommer bli så här i oktober, men det är så nu. Så, för tillfället kan jag helt klart känna igen mig. Weird egentligen.

Kommentarer
Postat av: Madz

visst var nya numret bra? loved it you know. däremot passar mina horoskop aldrig in, är väl ingen typisk stenbock!

2010-09-20 @ 23:34:05

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0