Dagen efter.

Sitter i soffan med otroligt skitigt hår. Vet inte när jag duschade sist, vill inte veta det heller.
Jag sa ju igår att jag skulle träna idag, jag måste det också, men jag känner inte för det. Känner mig i allmänhet bara matt. Men det där med träningen tror jag beror på att jag nu måste betala för varje gång jag går dit. Det drar liksom ner på det hela. Åt frukost för några timmar sen, avokadomacka och ett glas vatten, snart kommer föräldrarna hem på lunch.
Förövrigt tycker jag att MTV har tappat sin charm. Det är en kanal som nu nästan är förstörd. Varför all den här skiten i nederkant på bilden, det där som aldrig försvinner? Om jag vill veta om någon är kär i mig skulle jag ju inte skicka en fråga till Is it love? på MTV, det kan man väl ta reda på själv. Det är störande, man ser ju inte hela bilden, inte hela videos. Nej, det var minsann bättre förr.


Bara för att den är så söt.



Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0