Tjolahopp.

Hur har ni det där ute i snön?
Jag och Fredrika pratar om det nya ljudet på Facebooks chatt, inte bra!
Annars idag har jag haft sällskap av Sara, hon lyste upp min vardag lite. Sen blev det en kaffe på stan med Amanda och Helene också. Nu är jag lite trött, när jag duschade förut så kände jag hur trött min kropp blev efter kvällens spiningpass. Ska bli skönt att få sova lite sen. Som vanligt. Finns det nån som inte tycker om att sova?!

Det är lite synd att några av de absolut bästa programmen på Animal Planet börjar efter klockan 22. Det är ju då alla olika Animal Cops-versioner börjar och det är helt seriöst de mest sevärda programmen. Där ser man hur illa människan verkligen beter sig mot de djur som kallas deras bästa vänner. Jag blir besviken!




Skärrrrrrrpning!


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0