Tisdagen 30 november, det finns ingen annan dag som denna. Fan! Imorgon börjar julkalendern och jag har fortfarande inte köpt någon...

Åt precis lite frukost, det var väldigt gott. Sotis ligger bredvid mig och sussar just nu. Jag har i stort sett bara drömt om Harry Potter i natt, känns så, kommer bara ihåg delar och Harry ingick i alla dem.
Imorgon är det första december, då börjar nedräkningen till julafton. Vad ska ni göra i jul?
Önskelistan hänger redan på kylskåpet, helt klar är den och den väntar väl bara på att tomten ska komma och ta den med sig. Det skulle i alla fall jag göra om jag var den där listan som hängde där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiint! :)

2010-11-30 @ 14:07:55

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0