Sover, typ

Ligger i soffan och kollar Toy story, det var väldigt längesen jag såg den. Tvåan alltså, ettan är ännu längre sen. Efter igår så har jag ont i hela kroppen! Jag hade redan träningsvärk sen i onsdags, på den plussar vi på lite känningar efter simningen och några timmars dansande. Ojojoj säger jag bara, det är synd om mina ljumskar idag, har även haft jävligt ont i huvudet vid vissa tillfällen med det beror på något annat.
Kvällen var väldigt trevlig igår. Siri kom och plockade upp mig och Amanda och under färden till V-härad blev det till att spetsa öronen och lyssna på allt spännande. Hos Curry sen blev det ett kärt återseende med kramar, fniss och käk. Utgången blev spikad och vinet åkte fram, likaså gjorde kamerorna. Sååå nu undrar jag om inte någon skulle vilja maila de bästa bilderna till mig så att jag också har några eftersom jag inte hade min egna kamera med mig. Pleeease?
Nu hänger mina sängkläder och vädras i fönstret, tycker att det är oerhört skönt med kalla lakan när man ska sova, då får man krypa ihop och göra sig liten. Annars, om man har tur vill säga, så kanske man har någon som ligger bredvid, det värmer ju också. Tyvärr har inte Sotis så långa ben eller stora tassar så att han kan omfamna mig, därför kör jag på det där med att krypa ihop.
Glöm nu inte bilderna!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0