Öööhöh!

Det är en grad varmare nu än vad det var när jag gick till jobbet för 2 timmar sen. Jag sitter fortfarande och gäspar och fryser lite. Minuterna går segt, i alla fall just nu, när ingen ringer. Jag kan inte lägga upp bilder på bloggen idag, vet inte riktigt vad som är kruxet men gissar på datorns anslutning till internet. Det går folk i byggnaden men jag ser aldrig någon, eller jo en kvinna. Hon är rätt trevlig, men lite dålig andedräkt hade hon allt. Stackarn. Ska nog springa upp och hämta en kopp med något varmt att dricka. En kopp thé kanske. Synd bara att det inte finns någon honung här, det gör en så stor skillnad, allting blir lite godare med honung.
Mitt hår är elektriskt.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0