Tycker verligen inte att det känns som fredag.

Imorgon är det 85års kalas i Huskvarna och jag ligger i min säng och funderar på vad man ska ha på sig.
Hade först planer på att ha en blåblommig klänning, men den funkar inte längre. Jag har bränt mig på bröstet och det ser förjävligt (!) ut. Eller bränd är kanske att ta i men det är en röd rand längs kanten där mitt linne slutade. Randen bildar liksom en kvadrat, då kan man ju inte ha en V-ringad klänning. Det funkar bara inte.

Man vill ju heller inte anses ha för tråkiga kläder på sig vid ett sånt här tillfälle. Egentligen är det inte så speciellt, i alla fall om man jämför med typ nobelfesten, så jag ska inte ta balklänningen. Den har jag inte visat kom jag på! Får göra det. Ska leta fram en bild.



Jahap, nu har jag letat igenom hela min garderob och vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.
Alltid detta problem. Jobbigt att leva i ett i-land ibland.

Nej, nu ska jag gå ut i köket och joina Jules som sitter vid matbordet och sjunger. Han envisas med att sjunga ALLA låtar från sin senate skiva, om och om igen. Jag låter honom hållas, vill inte att han ska ta illa upp eller bli putt. Han är så söt så det ska nog gå bra.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0