Vad gör alla på sommaren? Gör folk saker hela tiden, eller vill man bara få folk att tro det?

Siiter vid köksbordet och dricker vatten ur 1,5 liters flaska. Mor och far kom precis hem från stugan och sjön. Jag har varit i stan hela tiden. Eller nej, jag var nere en stund igår, cyklade ner. MOTVIND. Det var väldigt tungt måste jag säga.

Var tidigare en sväng på stan för att möta Amanda som nu är hemma igen efter Frankrike. Det är varmt ute och här inne står luften nästan still. Börjar få lite ångest över att dagen snart är slut, och det blir ju fan inte bättre när man läser på twitter att vissa människor har degat vid poolen hela dan och snart ska röra sig vidare till jogersö. Jag skulle väl också kunnat gjort nåt liknande, men hallå, jag måste upp tidigt imorgon...(!) Ursäkter. Undanflykter. Jobbigt. Slö. Slapp.

Längtar lite till i augusti, då får man äntligen vara lite ledig. Och arbetslös

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0