Faiil!

Imorse skrev jag ju om hur många dagar jag hade kvar att jobba. Jag skrev fel. Skyller på att jag var trött och att det var så jävla tidigt på morgonen. Jag har nu 16 dagar kvar, som min mamma snällt kommenterade ;)
Kom hem för en liten stund sen, i Söderköping åt vi så klart glass, bilder kommer nog en annan dag. Sen gick vi runt och kollade lite, hittade så himla fina tröjor men som var liiite för dyra just nu, sen åkte vi hem och körde "ett skepp kommer lastat" i bilen, det gick sådär kan man väl säga.
Nu ska jag ta en macka så att magen får något mer i magen än bara glass. Haha, på tal om sånt. Man kan ju helt klart se att jag har levt livets matglada dagar nu under en period, Arvika gjorde ju inte saken bättre... Fuck!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0