Är det inte lördag idag? Höhöh, neej.

Attans vad jag trodde att det var lördag nu när jag vaknade för 27 minuter sen. Tänkte att "mennej, det är ju lördag. Skönt att bara kunna stänga av alarmet och sen somna om!" Men icke sa nicke, det är för fan bara fredag. Men bättre det är måndag. Idag kommer att bli en tråkig dag, det fick vi nästan veta igår men jag har mina egna aningar. Hipp hipp hurra vad taggad jag är, kan knappt hålla ögonen öppna och det är jättesvårt att trycka på de rätta tangenterna just nu.

Men om några timmar, efter att jag har cyklat hem, så ska jag ta en snabbdusch och sen vänta på mamma. Vi ska åka och handla för att sedan köra vidare mot stugan. Det kommer att bli nice! Skönt att få sova lite längre och få mammas mat. Snart, snart så är jag där.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0