You like what you see..?

Kollade igenom datorn lite snabbt, nu, så här på kvällskvisten! Hittade så jävla massa skit. Typiskt. Jag har skit överallt. Men även lite roliga saker, så som gamla bilder på mig och mina vänner. Mina vänner som nu befinner sig flera mil bort. Vissa längre bort än andra, men egentligen spelar det inte så stor roll hur stort avståndet är, för så fort de inte befinner sig i närheten så känns det långt bort. När de bodde i Trosa, Vagnhärad, Ocklepund eller Hottorp så var det okej, men nu är de inte på sina vanliga platser längre och då spelar det ingen roll om de bor i Tromsö eller Göteborg.

Men, det var ju inte det här jag skulle skriva om egentligen. Det blev bara ett litet sidospår. Nu vet ni hur min tankebana gick precis där, och då.
I alla fall, när jag gick igenom datorn så hittade jag även lite andra bilder. En massa nakenbilder på MADELEINE, nej det gjorde jag inte, utan en hel del egobilder på mig själv. Men som många vet, så är jag inte alltid så mycket för att vara med kort. Fredrika brukade alltid skratta åt mig, för innan kortet är taget så hinner jag göra typ 10 olika miner innan jag bestämmer mig för vilken som ska förevigas på bild. JAg ser i alla fall rolig ut.

Men här mina nära, här ser ni en brud som har klappat kossor i dag. En av dom försökte till och med äta upp hennes ben. Måste vara för att hon ser så smaskig ut, det var ju inte för inte som man kallades Smarris i Arvika. Jahapp, nu drog jag upp det också....



Mamma och pappa måste ju vara stolta, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla snygga bilder nina!

och jag skulle inte bli förvånad om du hittade bilder på mig, din stalker ;) <3

2010-09-01 @ 07:30:10

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0