Hett

En sak som är oerhört svår att motstå är helt klart dialekter, speciellt när det gäller engelska, och då ska det så klart vara british english. Om man är britt och pratar så där fint som bara de kan, då behöver man inte göra mycket för att imponera på mig. Jag faller som en fura, direkt, ja typ i alla fall.
Och shit! Herregud! Vilken musik de gör också, det är ju nästan tokigt. Och sen ser dom ju så bra ut, i alla fall Alex. Han är inte min, men han skulle vara om han visste att jag existerade. Det vet jag. Känner det på mig, han skulle helt klart dumpa sin nuvarande heta tjej för mig! Och han har en jävla tur, för han bli bara finare med åren!


Det är han till vänster som ni ska spana in. 



Okej, men sen en annan fin sak. Han är liksom fin på sitt sätt. Eller fin är han väl egentligen inte utan mer het. Det är ju Travis. Låten har man ju hört ett antal gånger på radion, och vår vän Curry har nynnat den många gånger (puss på dig norgebo!) och jag har samtidigt hört hans namn och vetat vem han är, men en sak som jag inte alls tänkte på var hur snygg han är.
Det är så klart människan i mössa som jag pratar om. Om duger, även fast han inte är engelsman.


Höhö, jaaa, nu vet ni det också.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0