Jag har nya shorts.

Så nu längtar man bara till sommaren och brunbrända ben!


Läste förövrigt Michaela Fornis blogg alldeles nyss. Hon skrev en sak som påminde lite om mig, och om er mina kära vänner.
"Söder-häng, bryggkaffe i termos på String eller Louie Louie, Marlboro lights med en snuskig filt över axlarna, huttrandes. Folköl, Johnossi, indiepop och killar i lockigt hår. Hemmafester, någon med en gitarr, tygpåsar och kyckling/curry-mackor för 38 kronor. Allt har sin tid."

Allting, förutom söder-häng och Marlboro lights känner jag igen. Hon säger att allt har sin tid, själv hoppas jag på att stanna kvar i tiden då killar med lockigt hår, tygpåsar och indiepop alltid kommer att kännas rätt. Och vad är det för fel på bryggkaffe i termos?

Kommentarer
Postat av: kl

Snygga

2010-04-22 @ 15:58:04

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0