Spotify sprutar ur sig bra musik konstant i mitt vardagliga liv

Sitter framför tv och lyssnar på spotify på datorn. Vet egentligen inte varför tvn måste vara på hela tiden, jag kollar inte på den och jag hör verkligen inte vad som sägs eftersom jag har på "mute"
Det här har jag faktiskt tänkt på förut, men det är ändå alltid samma sak.. Tokigt det där!

Igår var jag på utflykt med Mallan-Hängbrallan och Fredelicious.
Det bar av till Ikea och sen Heron för att kolla lite film och chilla. Paranormal Activity stod på schemat.
Den var bra, Den hade verkligen sina highlights men den var rätt seg på sina ställen, lite tråkigt men slutet ägde verkligen!!
Då när jag satt där i den stora salongen omringad av follk, kom jag på att jag egentligen verkligen hatar folk. Framför oss satt det tre brudar som verkligen inte kunde hålla käften! Det var bra lutning och jag provsvingade min fot lite bara för att kolla om jag skulle kunna träffa bruden i mitten med min feta sneaker rätt i hennes tröga fula lilla äckliga huvud, och det skulle fan ha gått. Synd bara att mitt knä låste sig, som vanligt, och att jag då knappt kunde röra på benen. Fick nöja mig med att spotta dem i håret och skrika förnedrande ord. Nej det gjorde jag inte men när dem satt och ropade på sina polare väldigt mycket längre bak då funderade jag fan på att göra det.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0