Kollade på nip/tuck nyss, fick då associationer till denna bild, tokigt det kan gå!


(Klicka bild för bättre upplösning)

wulffmorgenthaler.com


Kollade precis på Nip/Tuck, som sagt, det är alltid lika bra!
Nu ligger jag i min säng och ska snart dra mig upp ur sängen och tvinga mig själv till att borsta tänderna.
Det kommer att bli en svår match.

Surfade runt på lite bloggar och såg att Malin hade lagt ut en bild från gårdagens äventyr.

Visst är vi söta?!
Och underbara Malin hittar du HÄR. Hon och några brudar till som jag egentligen inte vet vilka det är ;) ska åka till Skottland imorgon. Alla är visst supertaggade har jag hört..
Men jag tycker att de ska försöka ha så roligt i alla fall och inte vara förfriskade hela tiden, ni får ta det lilla lugna med vitaminerna och pepsin där borta så att jag vet att ni kommer hem hela och rena.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0