Idag är det söndag.

Det betyder "Mammas nya kille" och lite små ångest.
Varför måste helgerna gå så enormt jävla snabbt?
Jag hatar skiten..

Igår var det myspys hemma hos världens absolut bästa Fredrika.
Om ni inte känner denna brud så ska jag bara berätta att hon måste vara sänd från ovan. Gud (nej han finns inte, men vi kan säga det nu) måste ha lagt ner lite extra krut på denna flicka. Det tycker jag om.




Vi kollade lite på Slumdog Millionaire, den är så stört bra! Tredje gången jag såg den men det gör absolut ingenting, så mamma pappa, nästa gång ni ska hyra film så vet ni nu vilken ni ska ta.
Sen blev det skräckis, Crazy eights hette den, lite konstig men rätt bra i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

slumdog är ju sjukt bra på ett konstigt sätt! Fred har en speciell plats i alla våra hjärtan :)

2009-11-15 @ 13:27:40
Postat av: Anonym

Haha! söta ni är då ;)

2009-11-15 @ 13:53:18
Postat av: Fredrika

Haha gulleplutt :D Vilken snygg bild du hittade!

2009-11-15 @ 20:17:00
Postat av: Anonym

Mnk är skitkul, klart bästa radioprogrammet!

2009-11-15 @ 22:09:32

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0