Ett utplock av helgens bilder

Var ju som sagt på julmarknad i lördags.
Öster Malma var platsen för detta event, och här kommer bilderna ;)






På vägen hem stannade vi en sväng i skogen, mamma var på jakt efter mossa.
Det var inte jag och pappa..



"Pappa jag vet!"
"Vad? :O"
"Ställ dig bakom det där trädet och stick bara fram huvudet"
"Aa vilket?"
"
Det där."(Pekar alldeles rakt fram)
"Okej" (Börjar gå åt vänster)
"Men pappa vafan! Det däär trädet."
"Jag vet! Men Nina trodde du att jag tänkte gå igenom värsta snåret när man kan gå runt?!?"
"Hmpf.."
"Men ta nu då" (Pappa står gömd bakom stammen. Ett bra tag.)
"Titta fram då.."
(Människan bakom trädet börjar asflabba och slänger fram huvudet)
"Fåå se hur det blev" (Tittar på bilden och tittar sedan upp på mig med entusiasm)
"Nu är det din tur!"



Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0