Plötsligt händer det

Nu är det helt plötsligt mars. Det känns konstigt, årets första tråkiga månader har redan passerat. Men nu ser jag fram emot resan till farmor och påsken, lite ledighet och trevligt sällskap.

Vardagen känns så himla seg nu. Som när man får en riktigt seg köttbit i munnen. Man tuggar och tuggar, men det händer liksom ingenting, tills man verkligen tar i och lyckas svälja den.
Allting rullar dock på, vi har (äntligen) kommit i kontakt med rätt människor i projektet med Migrationsverket, vår litteraturstudie fick väldigt bra bemötande i den andra projektkursen och jag gör det jag ska, nästan alltid i alla fall. Igår gjorde jag en riktigt dunderladdning av Lasagne och tvättade. Och det är nog lite så jag fungerar, när det är segt på en front försöker jag beta av andra konkreta grejer för att känna mig produktiv. Synd bara att jag väljer att tvätta en kväll istället för att läsa kurslitteratur..

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0