Dag 3: söndag.

Min farbror är i Thailand och under tiden är farfar husvakt, så vi packade alla in oss i bilen och åkte för att kolla till det. Farmor vattnade blommorna, farfar kollade värmen och jag och pappa tog en promenad. Det var klarblå himmel, strålande sol men jävligt kallt. Både på vägen dit och hem såg vi ren. En var blå i rumpan. 
 
 
Vi stanande inte så länge utan åkte hem för lunch. På eftermiddagen åkte jag och pappa till Luleå, vi gick en sväng på stan, tappade bort varandra i Strand, återörenades och åkte till Storheden för att handla grönsaker. Grönsaker är lite an ev raritet hos det gamla paret Wennberg. Jag var lite trött på den kolhydratrika kosten, likaså min mage, så vi ville råda bot på det. Väl hemma pluggade jag en stund och vips så var det kväller och Det Okända på tv. Jag och farmor pratade om hur mottagliga vi är för den andra sidan, vem vi tror att vi har på besök och jag var väldigt tydlig med hur jag vill att den döa ska förhålla sig till mig, den levande. Tänkte att det är bäst att börja i tid så hon vet hur hon ska bete sig om hon vill komma och besöka mig sen när hon har gått över till den andra sidan. 

Kommentarer
Postat av: em

Hahaha ledarskapstjejjen. "Om du ska spöka för mä - ska det vara såhär"

Svar: hahaha ja fan, måste sluta säga åt alla hur de ska va, leva, göra, se ut, plocka ögonbrynen, diska kastrullen, etc..
Nina

2016-03-16 @ 09:27:12
Postat av: em igen

farmorn ba: "DU SKA VA RÄDD FÖR MÄ"

2016-03-16 @ 09:27:39
Postat av: Acke Bromfalk

Det heter väl "på stranden" inte i!
Badstranden, liksom!

Svar: Men det är ju galleria Strand jag menar! *pucko*
Nina

2016-03-16 @ 12:18:23

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0