Mmm..

Ibland så kan jag tvivla på vad min GDK-utbildning faktiskt har gett mig. Vi har läst en jävla massa olika kurser, vissa bättre än andra, och ibland känns det som vi bara har rört lite på vattenytan. Jag har noll koll på hur djupt det faktiskt är, om jag bottnar eller om det bor läskiga varelser någonstans i vattnet. En del ämnen och uppgifter känns som ayy de ligger utanför mitt kunskapsområde, och jag är feg - trots att jag inte borde känna så. 
Men när jag nu läser att arbetet med Bodens nya grafiska profil och logga har tagit ett år, och att kommunikatsionsbyråns förslag nu röstas igenom får jag självförtroendet tillbaka. 
 
 
Det där kan jag också göra. Och jag göra det på färre dagar än 365. 
Det är ändå en byrå som har gjort det där, måste ha blivit många kafferaster och fötterna-på-skrivbordet-stunder för dem. 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0