You're not important enough to hate

 
Vilken replik! Så jävla bra sagt. Såg just det där avsnittet nu under lunchen, och det var kraft i Lisa Vs ord må jag säga.
 
De flesta vet nog att jag älskar realitytv, och serier. Men om jag måste välja, så väljer jag helt klart reality. Och det står jag för. Många försöker få det att låta som något dåligt, som att jag är hjärnslö eller korkad, vilket vi alla vet inte är fallet. Vi alla tycker om olika saker, varför måste vi då döma en annans tvpreferenser. Vi gillar inte alla samma färg, vi har inte alla samma favoritfågel eller blomma, varför måste vi då gilla samma tvprogram? Nej nu får det vara nog, att kolla reality kommer alltid att vara min grej. Befarar jag. Så ni som inte gillar det eller dömer mig får fan ta och lägga av. 

Kommentarer
Postat av: petrus

reality är sååå bra! det är ju verklighet!

2016-04-08 @ 19:42:34
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0