Åhfyfan

Ta mig härifrån, byt kropp med mig? 
Kan inte bara veckan ta slut? 
 
Det är mycket att göra och inspirationsnivån är noll. Förkylningen är fortfarande kvar och från och med idag kombinerar vi den med mensvärk och lite existensiell ångest. 
 
I helgen skulle jag åka iväg på utbildning men jag stannar nog hemma, jag måste bli kry och stark igen. Nu rasslar jag som en gamling och det piper ibland när jag andas. 
 
Men imorgon är det ju typ helg, jag ser den torna upp sig där borta bakom högen av pluggtimmar. Jag längtar tills den är här - när jag kan känna dess närvaro!! 
 
 
TAGGARÅÅ! 
 
update: Nu har en av min gruppmedlemmar kastat in handduken - för han är sjuk - get a grip man! Vem fan är inte sjuk nu liksom?! Så nu blir det mer jobb för resternade gruppen.... (känns det som) Är världen emot mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya!!!!

2015-09-10 @ 23:24:56
Postat av: T

Krya!!!!

2015-09-10 @ 23:25:14
Postat av: Anonym

Fan vad mycket gnäll för en förkylning. Då skulle du ha varit med när Bror Jonas blev biten av en varg i foten, när han skulle gå hem från begravningen av sin uppätna katt. Då kan man gnälla men en förkylning den ska man bara skaka av sig och gå vidare!

Svar: tack pappa, för ditt stöd <3
Nina

2015-09-11 @ 07:59:47

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0