Äntligen!


Vi är återförenade! Nu känns allt som vanligt :) 

Kommentarer
Postat av: EmZz

Vanlig och vanlig, lika konstig som vanligt kanske, tihi

2015-01-08 @ 14:28:56
Postat av: Acke Bromfalk

Det var väl för väl! Äntligen något positivt efter allt bölande.
Man ser hur olika det är, när jag var 23 fyllda så åkte jag
rälsbuss från Boden till Sandträsk alldeles själv, på natten,
det du! Vi började med att köra på en älg utanför Heden, konduktören
och jag avlivade älgen som vi sen åt upp på hemvägen.
Väl framme i Sandträsk kom Mormor och hämtade mig på sparken, vi åket genom sammhället utan lyse och blev förståss påkörda av en plogbil, jag bröt armen och Mormor bröt ryggen, inte fan längtade jag efter min mor för det. Sämpa, Sämpa som min far Bror Jonas skulle sagt!

Svar: du snackar bara en massa skit!
Nina

2015-01-08 @ 15:17:07

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0