det känns svårt

Jag jobbar just nu i ett projekt där vi till nästa vecka ska göra en poster och den ska jag göra tillsammans med en annan tjej. Det går helt okej men det känns så jävla svårt att komma någon stans, inte för att jag är värsta proffset och om jag gjort den själv redan hade gjort ett smashing förslag, så känns det nu som att vi pratar två helt olika språk. Det är svårt att tillsammans spåna på idéer för det känns alltid som att någon har fastnat vid en specifik idé, när vi pratar om texten som ska va med visar det sig i slutändan att vi har tänkt och uppfattat helt olika och det här med formspråk och hur saker och ting ska visualiseras ska vi inte prata om. 
 
Idag bestämde vi att ses för att skissa tillsammans på individuella förslag, jag hann börja på tre och hon hann ladda ner mjukvara. Sen diskuterade vi förslagen, mina förslag då, och nu är tiden ute! Det blir hemläxa på det här istället. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

Man skall akta sig för att ha med idioter!

2015-12-11 @ 15:32:23

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0