#enheltvanligdag

Exjobbar med Emma.
Att exjobba innebär att skriva sitt examensarbete, detta då jag nu går sista året på GDK, har bara några månader kvar och då tvingas vi att göra detta. Det är jättekul.
Men nu undrar ni så klart: "Hur tacklar de denna spännande uppgift och utmaning?" - det ska jag nu klargöra för er! Vi ligger i varsin soffa i skolan, med varsin bok på magen, och smsar till varandra. Det är i alla fall så det ser ut just precis nu.
 
Igår vid den här tiden kollade jag igenom hela Emmas instagramkonto, hittade dessa..
 
 
Kände bara för att visa er dem.
Nu ska jag läsa.
Vi ses i dimman.

Kommentarer
Postat av: acke Bromfalk

Nu vill jag ha en utförlig rapport om den helg som har varit!

2014-04-07 @ 09:47:51

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0