Vad gör ni då?

Hur har ni det där ute? 
Har ni tänkt på hur stor världen egentligen är? Nej, inte jag heller. Jag funderar bara på mer egocentriska saker. Precis som vanligt. 
 
Just nu sitter jag på kontoret. Tjuvlyssnar lite på alla runt omkring. Vänder mig om så fort det komemr upp någon till vår våning, måste se vem det är och självklart slänga ur mig ett "Hej hej!" även fast jag bara vände mig om i ren nyfikenhet. Jag har nallat några godisar och fyllt på mitt glas vatten. 
Idag ska det tas fram logotyper. Jag försöker och har kommit på några stycken. Det är lite lättare idag än i igår. Men när jag inte kommer på några fler idéer så klämmer jag lite på mina möra lår och låter mig tappa bort mig själv i alla typografi på internet. 
 
Snart ska jag dock få följa med på äventyr. 
Då ska man bli en upplevelse rikare, känns bra. 
 

Kommentarer
Postat av: Petrus

Har inte heller tänkt på hur stor världen är. Bättre att tänka på egocentriska saker <3

Svar: men eller hur ;)
Nina

2013-03-26 @ 23:38:04
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0