Spontanitet.

Hej hej, hallå bloggen.
Idag har jag gjort absolut ingenting. Eller jo, jag gjorde en omelett till lunch men det är väl det mest ansträngande. Och om det inte hade varit för min vän Maddebus hade kvällen sett lika innehållslös ut. Men nu ändrade hon på det. Vi har varit på bio. Vi såg Snow White and the huntsmen - den var bra (!) men för lite hångel. Ett oplanerat besök hos Amanda hann vi också med. Nu sitter jag i köket och knaprar på en knäckis, Sotis sitter under bordet och kittlar min fot med sin svans.



GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

Du ser lite SLETEN ut!

2012-06-13 @ 10:18:19
Postat av: Petra

Mina dagar ser ungefär likadana ut ;( I feel ya sistah!

2012-06-13 @ 13:26:53
URL: http://aggskal.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0