Igår.


Vi red utan sadlar, men med barbacka hjord, det var nåt nytt för mig!Men jag klarade mig fint i alla fall!!!



Innan vi red ut på turen så hittade jag en liten kisse, eller det var han som kom rusande så fort vi parkerade bilen. Och jävlar vilken kelgris.


Moster på sin Islandshäst, som.. vad ska vi säga, var lite trixig?


Min favvo från början, men hon fick inte följa med på turen. Så då tog jag Tattoo som var helt supermysig istället


Mamma!






Tack för igår!
Och Anita, om du har några bilder från igår, på mig till exempel, kan du väl vara snäll och maila dom till mig?

Kommentarer
Postat av: Madz

åh vad mysigt!

2011-10-03 @ 02:34:47
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/
Postat av: Katarina

Men Ninis vad är det här? hästar och grejer :D

2011-10-03 @ 09:13:50

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0