Vilket jävla väder!

Usch! Idag runt klockan 10 började små vita flingor dala ner från himlen, jag blev inte glad. Jag blev heller inte gladare när jag senare kommer ut till min cykel och ser att det ligger som ett täcke över sadel och styre, och att snön även har lagt sig i min cykelkorg. Sen när jag gick hem med cykeln och en tung väska på styret byggde jag upp en väldigt fin ilska, riktad direkt mot vädergudarna. Det liksom bubblade inom mig när jag satte nyckeln i låset och skakade av mig den hemska snön. JAG VILL INTE HA MER SNÖ NU! Det som var så bra innan idag, det var till och med bra imorse om man jämför med hur det blev på eftermiddagen.
När jag kom hem var jag tvungen att lugna ner mig lite, jag läste några sidor i Harry och sen sov jag och min kisse en stund. Han spann, jag klappade honom på magen, och allting var frid och fröjd, tills jag var tvungen att bege mig ut igen.


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0