Munchen Hoben

Hallå mina tappra kamrater!
Hur har ni det? Själv sitter jag hemma hos Mallan-Brallan i Linkan, hon är inte här men det är i hennes rum jag sitter och det är hennes dator jag kidnappar en stund.
Idag har jag stått i kö i 3 (TRE) timmar, låtit regnet skölja över mig, och fått ont i fötterna, innan jag kom in på själva området för Linköpings årliga ölfestival för oss studenter. Jag har druckit en liter öl, höll på att dö av att jag var så kissnödig, kollat på en ootroligt snygg gitarrist samtidigt som jag lyssnade på Erik Hassles vackra stämma och sen fick jag en mindre panikattack i kaoset framför Rebecca & Fiona.
Och.. på tal om dem, vad är det för speciellt med ett par brudar som står och kör gubbnäven i luften hela tiden? Jag fattar det inte, dem kör bara hård House, typ, och gör verkligen ingenting mer. De sjunger inte ens till sina egna låtar.
Men jag måste erkänna, jag tycker att dem är coola, när deras "serie" gick på SVT satt jag alltid som fastklistrad framför tv:n, det är ju någonting med dem man jag kan egentligen förstå vad.

Kvällen har varit bra! Dock så kändes den något lång när vi åkte från vårat fina campus i Norrpan redan klockan 15, men men, jag är stört trött men nöjd över min sejdel. Nu funderar jag vad jag ska använda den till i fortsättningen. Kan man ha den till morgonkaffet?







Jag måste verkligen be om ursäkt för den otroligt dåliga kvaliten på bilderna! Men, har man ingen kamera med sig så får man istället ta det man haver, alltså mobilen!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Nej, du ska ha sejdeln till morgonölen.. Dööh

2011-08-25 @ 10:04:14
Postat av: nina

Haha, ja men självklart. Fan så dum jag är.. :P

2011-08-25 @ 11:46:44
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0