god afton kamrater!

Jag och pappa åkte ju som sagt till Norrpan idag, det var inte mycket att hurra för men det var väldigt skönt att vi tog oss i kragen och åkte. Jag hade gjort en macka till honom och vi satt och diskuterade bara bra saker i bilen, vi körde fel säkert fem gånger och vi var på väg hem igen efter cirkus en halvtimme. Men skönt som sagt!


Senare träffade jag min efterlängtade vän Madde! Vi hängde på stan, åt glass och kramades!
Och nu har jag kommit hem efter mat och Zingo i hamnen med Amanda och Fredrika, den här dagen har inte varit så tokig. Och så har jag ju invigt min nya klänning också, dagen blir bara bättre och bättre. Imorgon kommer vi igen med nya och friska tag.


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0