Mhm, god dag yxskaft!

Hehe, ibland är man ju smart. Inte för att jag blir så där jätterädd för skräckfilmer så blir jag ju på nåt sätt berörd. Man tänker i lite ovanliga banor och drar allting lite för långt och det är inte längre så verklighetstroget. Därför tycker jag nu att jag förtjänar någon utmärkelse i klyftighet. Jag sitter här, själv på jobbet (det är en stor byggnad) och kollar på MÅNGA olika trailers för skräckfilmer. Nu känner jag mig helt plötsligt inte lika trygg. När jag går ut från toaletten vänder jag mig om en gång extra bara för att se så att ingen följer efter mig, jag hör helt plötsligt fler ljud och ibland blåser det till över mitt huvud.

Det är en jävla tur att jag slutar snart, men först måste jag springa upp till lunchrummet, och då menar jag verkligen springa...

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-05-08 @ 12:47:16
URL: http://smsalåna.nu

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0