Det regnar inte längre.

Sitter och kollar runt lite. Jag jobbar, eller jag har mina annonser att sköta denna vecka så ikväll blir det inte mycket gjort. Kolla lite film (harry), läsa lite (harry) och kanske äta liiiite godis. Jag skäms nästan över att jag har upptäckt Harry Potter så pass sent, men jag har försökt innan (!) man jagvar väl inte riktigt mogen. Jag fattade ingenting tidigare!

Men, det var inte det jag hade tänkt skriva om. Nej utan jag sitter och kollar runt på olika mode, smink och musiksidor. Hitta några fina bilder som kan komma och inspirera mig vad gäller min vardagssminkning. Inget överdrivet eller "over-the-tooop" utan skirt och oskuldsfullt.
Kolla här:

ph
ph

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0