Jahaaaa!

Åh! Nu fick jag precis sms av en av mina homeboys.
Fick förslag om att hänga med ner till hamnen och chilla med lite folk. Jag vill. Men kan inte.
Varför ska allting hopas över en så här i slutet? Dumma lärare.
Konstigt system. Jag är så jävla trött på allting som har med skolan att göra.
Detta är en bidragande faktor till varför. Vi har fan haft kurser där vi tidigare under året typ inte har gjort ett jävla piss. Aa, förutom nu då. Nu när alla lärare kommer på att visst fan, ungarna måste ju examineras! Panik.

Bajs!

Igår var det studenfest. Det var grymt lite folk och inte så roligt hela tiden. Men jag vill bara säga att Gold var väldigt bra, lite blandade killar, några som man känner och andra inte, som har startat ett band. Det går bra för dem. Inte konstigt. Applåder till er!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0