Kvällens underhållning...

Har betsått av repriser av "På spåret" via svt play.


Perfekt söndagsnöje måste jag få ta och säga. Börjar nu känna att jag redan nu är på väg att doppa tån i graven, spotta ut löständerna i ett glas vatten och "pass gas" helt omedvetet. Nej nu skojade jag! Man behöver inte vara närmare döden för att kolla på detta helt underskattade program.
Dock kollade jag bara på de avsnitt då Filip och Fredrik var med och tävlade, jag börjar se ett mönster..





Men för att vara helt ärlig är det en sak jag måste säga.
Fredrik Wikingson. Han måste vara en av många, snudd på perfekta, töntar. Det bara är så.
Jaa, det är han den glasögonprydda mannen där till vänster. Han i bakgrunden är ju Lindas bror Filip. Syskonen från Köping med andra ord.

Nu ska jag klämma min finne på hakan, borsta tänderna och sen plöja igenom min bok på över 900 sidor. Det kommer att gå galant, det har jag en känsla av redan nu.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0