GOD JUL!

Hej! Sover ni gott? Det gjorde jag också innan klockan ringde. Nu sover jag inte längre.

Helt ärligt så kan jag inte rikigt förstå att det är julafton idag, visst det var väldigt lite folk som man mötte på väg till jobbet för ungefär en timme sen. Och jag vet att det har varit ovanligt många männiksor på stan nu i veckan, och att vi klädde granen igår. Även fast det låg en liten klapp till mig på köksbordet och att jag tindrar med ögonen när jag tittar på granen i vardagsrummet så förstår jag inte. Det har liksom inte riktigt gått upp än, för här sitter jag nu, med skitigt hår och samma kläder som igår, och lyssnar på människor som har pratat in på en telefonsvarare.

Snart slutar jag och då kanske det blir ändring på den saken, men det är ju mysigt i alla fall. Jag tycker om när det lyser i alla fönster, granen barrar och kylan nyper tag hårt i kinderna. Det är trevligt nu.

God Jul alla fina där ute, hoppas att ni får en trevlig dag och att julefriden infinner sig hos oss alla.


Kommentarer
Postat av: Malin

TAAAAGGGGAAAAAAAAA!!!!

2010-12-25 @ 15:07:43
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0