Photoshop i skolan äger sataaan..

Jag har haft roligt en stund nu.

Lektion: Info & Layout
Uppgift: Göra en inbjudan
Syfte: Lära sig mer om layout och dess olika livfulla uppgifter
Resultat: Ett antal olika varianter på en och samma bild.

Orginal:


Kopia1:


Kopia2:


Jaa, vad gör man inte får att roa sig själv.
Detta var inte det enda jag gjorde på lektionen, fick faktiskt klart det jag skulle göra men när jag hittade den här bilden så blev det bara att jag ägnade mig åt den.

Hade religionsprov imorse.
Det gick bra men jag hatar när man innan får ett papper med över 50 begrepp som man ska kunna till provet, och så är det bara mindre än en tiondel av dem som kommer på själva provet.

Näej, det tycker jag inte om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, det är inte kul alls med massa att plugga på, hade ju samma prov. usch!

2009-10-21 @ 17:22:32
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0