"Kommer du ihåg Ushers Yeah?"






Neeeej det är inte Usher på bilden utan bara en bild som jag har lekt lite med.
Men jag och Fredrika sitter i datorsalen på skolan och hon frågar plötsligt om jag kommer ihåg den där låten i rubriken. Jag tvekar en stund men svarar sen "Nej" Usher är inte direkt någon personlig favorit..
"Gör du inte?" frågar Freddy då och hon börjar sjunga på den: Yeah, Yeah Yeah, Yeah yeah, Yeaah
Och jo, då är det klart att jag känner igen den, svara "Haha jo men den ja!"
Hon skrattar då, härmar mig och sen skrattar vi båda två.
Det behöver inte vara nåt speciellt. Inget alls egentligen, men vi hittar alltid saker att skratta åt.

Nu vet jag inte hur jag ska kunna skriva mer för Fredrika snurrar på min stol och frågar teoretiskt och retsamt " Jahaa hur ska du kunna skriva nu då..?!?".  

Kommentarer
Postat av: Karin

Han är så bra!

2009-11-13 @ 22:30:53

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0