Det här med drömtydning

Härom natten drömde jag en jättekonstig dröm. Visst är det kul att få höra vad folk drömmer om? Nej kanske inte. Min dröm handlade om att jag på ett väldigt lugnt och stillsamt sätt attakerade mig. Jag bodde på något konstigt sätt granne med en djurpark, förmodligen Kolmården. Ett av mina fönster vette mot en björnhägn, och just det fönstret råkade vara öppet. 
 
Aaja, skit samma, det var konstigt i alla fall. Vet ni vad det betyder när man drömmer om en björn?
Inte? Då kan jag berätta det nu:
"Om du ser en björn i drömmen betyder det att du har en rik, ointelligent, grym och ondskefull fiende. Om du drömmer att du jagar en björn, kommer du att besegra dina motståndare."
 
Så - nu vet ni!
 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0