Dagens

Bästa saken idag: Massage! Stel som en pinne, ont i axlar, nacke och rygg, smet jag tidigare från mitt gruppmöte och traskade iväg till Spa Relaxcenter. Fan vad jag njöt, och slappnade av, i 30 minuter. Det kostar ju och det blir ett hål i plånboken men det är det fan värt. Efteråt fick jag några tips och förslag på andra behandlingar för mina "riktigt spända och hårda axlar, och sneda rygg". Massageterapeuter måste ju vara Guds gåva till folket. 
 
Sämsta saken idag: För lite sömn och tidigt möte. Plus en rapport som måste skrivas. Blä! 
 
Roligaste saken idag: Dagen är ju inte slut än, men jag väljer nog en sak från igår istället. När jag och Emma kollade på Paradise Hotel igår efter en redig tacosmiddag! Det var roligt! 
 
Det här åt jag till lunch: Vegetarisk chiligryta med chipotle. Gjorde en laddnning förra vecka men idag åt jag den sista matlådan. Det var gott, receptet hittar ni här
 
Det här har jag tittat på: Senaste avsnittet av Modern Family. 
 
Det här har jag lyssnat på: Lyssnade på Veckans Bläcka till och från plugg/massage. Nu lyssnar jag på surret från kylskåpet... 
 
Det godaste jag ätit idag: Den perfekt mogna avokadon jag åt till frukost! 
 
Så här känner jag mig precis just nu: Mätt, avslappnad och samtidigt lite stressad. 
 
Det här är jag tacksam för: Det fina vädret!! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Låter som du är ganska tillfreds med livet just nu, härligt

2016-10-07 @ 07:18:47

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0