Något att se fram emot!

Ja, det behöver en ibland. Jag behöver det i alla fall, det är som små vattenhål i öknen. Någonting jag ser borta i horisonten och så kämpar jag mig långsamt mot dem. Därför känns det nu riktigt bra att jag har några grejer att se fram emot under våren. 
 
På lördag ska vi gå på Vinterkravallen, då kommer jag få känna mig som en GDKare på Trappan igen! 
 
 
Nästa helg kommer Amanda till mig. 
 
11-14 mars åker jag och pappa till famor och farfar!
 
Och den 18-19 mars ska jag på Makalöst gott med mamma.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emmmzz

feeeel bild, du borta tatt rock-fäst-bilden.

Svar: den kanske kommer senare...? he he, öh.
Nina

2016-01-28 @ 12:45:24
Postat av: Anonym

Fan vad farfar var rikligt utrustad mellan benen!

2016-01-28 @ 13:59:01

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0