Dagens!

Herrejävlar, nu är jag stolt. 
Gick upp klockan 06, var i Täppan och diskuterade projektets framfart 9-12 och efter det gick jag på stan för att köpa nya glödlampor och en nagelfil. Åt lunch när jag kom hem, målade en grej och efter det städade jag faktiskt! Diskade, dammade, dammsög OCH torkade golven. Nu är klockan 15:30 och jag har gjort allt pissgöra, en kanna kaffe står klar och jag ska plugga. När jag ställt undan dammsugaren och vridit ur vattnet ur trasan, ställde jag mig framför spegeln och sa "Fyfan så bra jobbat!" till mig själv, och jag kunde inte låta bli att le ett så sjukt nöjt leende. Och jäklar vad bra det kändes! 
 
 
Så mitt tips till er idag lyder - uppmuntra allt bra ni själva gör. Ibland gör jag det när jag är ute och lunkar, det känns lite muppigt i början men efter ett litet tag av "fyfan Nina, så stark du är!" eller "Sååå jävla bra det går!!" så känner jag hur jag påverkas och nästan vill ta ett litet glädjeskutt. Och ja, nu vet jag att det ger positiv effekt även efter städning! 

Kommentarer
Postat av: Petrus

Men Gud va duktigt! Tack för pepp och inspiration!

2016-02-03 @ 22:18:55
URL: http://aggskal.blogg.se/
Postat av: Mor

Sjukt bra jobbat, du är duktig, kan du komma hem snart och visa lite go? Hemma är det inte så fint!

2016-02-04 @ 12:08:31

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0