Yo!

Om jag visste att jag fick och att det uppskattades av alla skulle jag nu bara spy galla på allt.
Jag är trött, matt och oinspirerad. Det är inte roligt längre. 
Jag fick ingen helg för det var ju liksom jobb och tidiga mornar, jag håller på med tråk på jobbet och i stort sett är förkylda och klagar över hur dåligt de mår. 
 
Jag har jobbat sent, inte hunnit laga mat en enda dag den här veckan och på jobbet måste man vara utåt, fräsch och inbjudande då vi nu söker efter våra efterträdare - dålig timing, ja. 
 
Men i eftermiddag ska jag sluta tidigt och fika med Emz på stan! 

Kommentarer
Postat av: Emz

Ååh jag tror på något sockerhaltigt fikabröd idag!!

2015-03-04 @ 13:09:04
Postat av: Mora

Du har en härlig helg att se fram mot plus en mellanlandning i föräldrahemmet. Vad kan bli bättre😃

Svar: Det är sant mamma! Jag längtar tills imorgon ❤️
Nina

2015-03-04 @ 20:13:48

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0