Helgen kan kallas spontan

Fan, att det nu är måndag känns både bra och dåligt. Bra för att jag har haft en så bra helg - men även dåligt för att jag har haft en så bra helg, det känns nästan svårt att gå vidare.

I fredags satt jag i soffan med mina varma mackor i knät och grafiska problem på datorn. Då smsade Emma, hon ville ta en drink och det säger man ju inte nej till.

På lördagen sen åkte jag hem till Nyköping. Mötte upp Amanda och Fredrika för en fika och fan, vi har det verkligen roligt nöt vi ses. Det var en väldigt bra fika. Åkte hem, firade pappa lite smått, åt och åkte sen in till stan igen. Vi drack vin, skrattade, längtade efter Gristus och sen gick vi ut!

Och ja, nu är det ju måndag igen...

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0