Nu är det snart helg!

Nä, men en flicka kan väl få drömma? Och hoppas?
Ja - jag tänkte väl det. 
 
Helgen som var, den var riktigt bra. Hamburgare med kompisar ena dagen, fest och utgång på Nyköpings festdagar den andra dagen. Och sen lite slappande på det! Kändes fint. 
 
Nu jobbar jag sista veckan, vilket känns oerhört bra. På fredag åker vi till farmor och farfar direkt när jag slutar. det ska bli så mysigt, jag längtar till farmors sträva hand, den sena solen och att bli bjuden på fika (vilket farmor med största sannolikhet kommer göra). Det blir kanske en sväng in till Luleå också, eller  vad säger du mamma? 
 
Men ja helgen är på intåg - med storsteg! Först ska jag överleva veckan, fast det känns inte så svårt med tanke på (bland annat) att moster och kusiner kommer och hälsar på. 
 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0