När åker vi?

Jag blir bara mer och mer kär i Italien. I alla fall i bilderna av Italien. 
Det är så oerhört vackert, och det ser varmt och soligt ut. Jag vill åka tillbaka! Kolla bara på bilden här nedanför! Det är ju som att vara i ett vykort. En dröm!
 
 
Just nu har jag inte så mycket att göra så det spenderas några timmar på Pinterest, och det är där som de flesta bilderna hittas och det är där jag slickar i mig all inspiration. 
 
 
Just den här bilden är från Vernazza. Där var jag och mamma i oktober, vi hade inte riktigt så lika bra väder men vi var inne i kyrkan som är till vänster i bilden och vi åt väldigt god pizza där på torget, precis under de bolliga träden. På muren utanför kyrkan satt en liten kisse och spejade ut över den stormiga viken. Det var fan mysigt ändå, trots allt regn.

Kommentarer
Postat av: petrus

wow! nästa år vill jag åka på Europa-resa och se det där *hjärtögon*

2015-08-06 @ 19:29:45
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0