Jävla skitmobil!

Jaghatardig.
Jag tog en långpromenad förut. Lyssnade på en podcast och skickade iväg något sms, detta samtidigt som jag hade runkeeper på i bakgrunden bara för att se hur långt jag gick. Mobilen var laddad. Men när batterinivån går ner till 35% så dör den. VARFÖR?
 
Det är som att den är trött på livet. Som att den hatar mig och detta är sättet som den uttrycker det på.
Amenvetduvad - jag hatar dig också. Just då i alla fall. Den kan ju inte alls se det här från mitt perspektiv.. Den fattar ju inte hur ensam jag kände mig då. Att mitt liv blev tyst och öde, och jag kommer aldrig få veta hur lång min promenad faktiskt var.

Kommentarer
Postat av: Petrus

Äeh, jävla skit! Säg åt den att inte dö sådär

2015-08-17 @ 03:01:27
URL: http://aggskal.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0