jag var faktiskt inte bitter

I mitt förra inlägg alltså. För även fast jag inte fick följa med till Boden så hade jag en riktigt bra helg!
Jag gick ut och åt med Amanda, vi åt hamburgare och drack vin innan jag tog bussen hem. Mamma mötte mig vid bussen och sen fick jag skjutsa henne hem, det var lite vingligt men jag skyller på den tunga lasten och mörkret.
 
Vi hade sen en väldigt fin mamma-dotter-helg, för det var ju faktisk mammas födelsedag! Vi skulle ut och rida men på grund av att det blåste storm fick vi ställa in det. Moster kom förbi efter frukost så vi tog en två timmars promenad istället. Efter det blev det fika och sen var det dags att hoppa in i duschen och svida om till födelsedagsmiddag inne i stan. 
 
Jag tror att mamma blev väldigt nöjd med sin födelsedag, jag var i alla fall väldigt nöjd med min helg och det sög verkligen att behöva åka hem till mig och mitt i Norrköping. Nu är det fredag igen och jag längtar efter en sovmorgon! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mora

Det blev en toppenhelg, tråkigt med ridturen men det blev bra ändå

2014-10-06 @ 14:46:38

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0